PeeWee?..!

Jag älskar ju mina djur och vill ju ha katter och hundar.
MEN..Jag haaaatar kattlådan, de är nog det tråkigaste som finns och luktar illa + att det blir sand överallt direkt så man får dammsuga hela tiden. Så jag är alltis ute efter att testa nya saker för att det ska bli bättre! Så nu har jag köpt PeeWee efter att jag sett en film om deras special låda och pelletsen man har i där. (http://www.peewee.se/)
Jag har dock alltid varit emot att ha pellet i kattlådor för jag inte tyckt det vart någe bra. Har ju hållt mig till "Everclean" i dom flesta åren. Men som sagt så ville jag ju testa något nytt nu så vi får väl se hur det går! Det verkar väldigt smidigt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0