Torsdag 10/1

Redan fredag imorgon! Tiden går så otroligt fort. Får hoppas att helgen går sakta så man hinner med så mycket som möjligt som att bada hund och katt bl.a. Dagarna känns korta när det bli mörkt fort.
Men det börja gå mot ljusare tider nu! Tider får gärna gå lite fortare ändå nu dock!!
 
 
I April blir det troligtvis en resa till USA! Oregon sen New York.
Kommer bli en upplevelse och så himla kul!!
 
Som avslutning i det här inlägget vill jag bara tala om att... Fasiken vad trött jag blir på satkärringar som beter sig som om dom är störst och bäst..

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh USA, fyfan va kul :D vilka åker och vad ska ni göra? Kul att du bloggar lite igen, så man har något att läsa;)

Svar: Skit kul :D Det är en jobb resa, så först ska vi till Oregon o se när dom tillverkar dom kedjor vi slipar, andra dagen ska vi ut i deras stora skogar. Resterande dagar gör vi vad vi vill därför flyger vi över till New york :)
Ja ibland får jag mina ryck och bloggar lite ;) Har länkat bloggen till FB nu också så det syns när jag skrivit ett inlägg.
pernillanaslund.blogg.se

2013-01-11 @ 08:20:41
URL: http://malinwahlbom.blogg.se
Postat av: Malin

jaha, fan va kul!! :D ta mycket bilder! new york måste jag också till någon gång, fatta shoppingen!!

ja jag har dig på bloglovin, så jag ser när du lägger upp något nytt;-)

Svar: Ja jag ska ta skit mycket bilder! Men kommer dock inte våga ta med mig systemkameran :/ den är ju ganska stor och kan lätt försvinna.. Ja shoppingen är nog grym!
Jaha du så de har du ;)
pernillanaslund.blogg.se

2013-01-11 @ 13:27:59
URL: http://malinwahlbom.blogg.se
Postat av: Malin

ja gör det! nej och om du vill handla lite så väger ju systemkameran för mycket;) men du får nog bra bilder ändå!

2013-01-11 @ 17:07:22
URL: http://malinwahlbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0